Najczęsciej zadawane pytania

Punkty specjalne to odrębne grupy punktów, które możesz zdobyć skanując kod QR z kuponów promocyjnych. Kupony znajdują się w wybranych zestawach malarskich. Każda z nagród w Sklepie Dolphin Promo oznaczona jest zarówno ilością jak i grupą punktów, za które można je zakupić. Nagrody te są także wyróżnione kolorystycznie.

Aby otrzymać nagrodę należy zarejestrować się w aplikacji Dolphin Promo lub jeżeli jest się już użytkownikiem przejść do zeskanowania kodu QR znajdującego się na kuponie. Kod skanujemy w zakładce QR KODY TO NAGRODY – ZESKANUJ KOD. Następnie należy przejść do zakładki SKLEP i wybrać rodzaj nagrody za punkty specjalne – Kij teleskopowy 1,8m lub torba 4F – podświetlone w aplikacji na pomarańczowo. Należy kliknąć KUP – KOSZYK – PRZEJDŹ DO PODSUMOWANIA i wypełnić formularz zamówienia. Nagroda zostanie wysłana na koszt Organizatora na podany w formularzu adres.

Punkty podstawowe użytkownik otrzymuje za kody QR zeskanowane z produktów premiowanych (taśm, folii, wałków i maskerów). Pełna lista produktów premiowanych znajduje się w Regulaminie i na stronie: https://bluedolphin.pl/qr-kody-to-nagrody/produkty-premiowane/

Punkty specjalne zdobyć można kupując wybrane zestawy malarskie zawierające kupon uprawniający do odebrania nagrody – kija teleskopowego 1,8 m, torby 4F itp.

Lista zestawów z kuponem znajduje się na stronie https://bluedolphin.pl/qr-kody-to-nagrody/punkty-specjalne/

Kod zgłoszeniowy i kod polecenia nie są wymagane w procesie rejestracji.

Login i hasło wysyłane są – po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego – na podany przez uczestnika e-mail. 

Aktualizacji danych można dokonać wysyłając wiadomość e-mail (z adresu podanego podczas rejestracji konta) na adres: kontakt@dolphinpromo.pl.

Proszę skorzystać z przycisku “Nie pamiętam hasła” – nowe dane do logowania zostaną przesłane na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Dodatkowe punkty można uzyskać na przykład polecając aplikację Dolphin Promo. Ponadto nowi użytkownicy dostają na start 50 punktów ekstra. Dla osób śledzących aktualności w aplikacji Dolphin Promo czekają kolejne punkty do zdobycia.

Więcej informacji o dodatkowych punktach znaleźć można tutaj: https://bluedolphin.pl/qr-kody-to-nagrody/dodatkowe-punkty/

W zakładce POLEĆ w aplikacji Dolphin Promo znajduje się indywidualny kod polecenia. Każde polecenie to 100 dodatkowych punktów.

Konto można usunąć wysyłając prośbę na kontakt@dolphinpromo.pl.

Nagrody wysyłane są uczestnikom  przesyłką kurierską na koszt Organizatora Platformy Promocyjnej Dolphin Promo, na adres podany w formularzu, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Elektroniczne karty Allegro przekazywane są mailowo na podany w trakcie rejestracji adres e-mail.

Karty Sodexo wysyłane są do użytkowników listem poleconym na koszt Organizatora, a następnie po otrzymaniu potwierdzenia odbioru karty, zlecane jest zasilenie karty.

Regulamin jest dostępny na stronie: www.bluedolphin.pl/qr-kody-to-nagrody oraz w aplikacji w zakładce Aktualności / Regulamin aplikacji

Status zamówienia można śledzić w zakładce QR Kody to nagrody – Zamówienia.

Numer zamówienia znajduje się w zakładce QR Kody to nagrody – Zamówienia.

Maksymalny czas realizacji zamówienia złożonego w Sklepie Dolphin Promo to 14 dni.

 

Masz dodatkowe pytania?

Napisz na kontakt@dolphinpromo.pl