Kod polecenia nie jest wymagany w procesie rejestracji.
Login i hasło wysyłane są – po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego – na podany przez uczestnika e-mail.
Aktualizacji danych można dokonać wysyłając wiadomość e-mail (z adresu podanego podczas rejestracji konta) na adres: kontakt@dolphinpromo.pl.
Produkty posiadające kody QR są wymienione w zakładce PRODUKTY PREMIOWANE oraz na stronie programu.
W zakładce POLEĆ w aplikacji Dolphin Promo znajduje się indywidualny kod polecenia. Każde polecenie to 100 dodatkowych punktów.
Nagrody w formie e-voucherów dodawane są do konta użytkownika i można je pobrać w dowolnym momencie z zakładki MOJE ZAMÓWIENIA.
Nagrody rzeczowe wysyłane są uczestnikom przesyłką kurierską, na koszt Organizatora Platformy Promocyjnej Dolphin Promo, na adres podany w formularzu.
Status zamówienia można śledzić w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA.
Maksymalny czas realizacji zamówienia złożonego w aplikacji Dolphin Promo to 14 dni.